- Digital Champs Cases
- Duo & ZOUTMAN: Digitaal platform
Duo & ZOUTMAN: Digitaal platform
Wie zout zegt, zegt ZOUTMAN. Hét referentiepunt als het gaat over hoogstaand zeezout. Deze internationale verdeler verscheept jaarlijks tot 450.000 ton kwalitatief zeezout naar meer dan 60 landen wereldwijd. Wij zijn dan ook in onze nopjes om hen te voorzien van een gloednieuwe website, die hun honger naar innovatie reflecteert.
De uitdaging.
De voormalige website van ZOUTMAN representeerde niet langer het internationale en innovatieve karakter van deze noeste zoutproducent. Ze hadden nood aan een performante en eigentijdse website die de kwaliteit van hun zoutproducten en hun mondiale aard weerspiegelt.
De oplossing.
Om ZOUTMAN van een passende digitale identiteit te voorzien, startte ons projectteam met het ontwerpen van een nieuw en krachtig design. Voor de ontwikkeling viel onze keuze op het gebruiksvriendelijke CMS Sulu en maakten we gebruik van een op maat gemaakt PIM-systeem in Akeneo.
De resultaten.
Een parel van een digitaal platform waar huidige en toekomstige klanten rijkelijk kunnen kennismaken met ZOUTMAN, hun uiteenlopende zoutproducten én de ZOUTMAN Academy.
Lees de complete case van ZOUTMAN hier.
Benieuwd naar meer uitdagingen? Bekijk onze website.
0 réactions