Hybrid Sales
Elk verkoopsgesprek is altijd een beetje aftasten. Niet alleen de echte uitdagingen en opportuniteiten bij de klant achterhalen maar ook zijn of haar digitaal kennisniveau inschatten. Dat is een stuk gemakkelijker in een face-to-face gesprek dan via social selling bijvoorbeeld. Nochthans is LinkedIn een belangrijke verkoopbooster.
Hoe zorg je er voor dat je online en offline aanpak elkaar versterken? Door de verschillende aspecten van sales te bestuderen, waaronder merkassociatie, inbound en outbound sales, face-to-face gesprekken en de Customer Value Journey, ontwikkel je een holistische benadering om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te behouden.
Deze dagopleiding is de perfecte manier om jezelf te ontwikkelen als sales professional. Het combineert de essentiële elementen van traditionele sales methoden met de nieuwste technologieën en benaderingen, om die vaardigheden te verwerven die je nodig hebt om nieuwe projecten binnen te halen.
Je leert niet alleen de basisprincipes van sales en klantrelaties, maar je krijgt inzicht in de evolutie van sales en hoe je hierop kan inspelen.
Deze topics komen aan bod op dinsdag 23 mei in Gent:
- De evolutie van sales over de jaren heen
- De drie dimensies van een hybride sales organisatie
- De drie niveaus van een zakenrelatie
- De impact van merkassociatie op jou en je business
- Inbound vs outbound sales
- Maak van de LinkedIn zoekfilter jouw bondgenoot
- Hoe benader je een prospect anno 2023?
- De 6 fases van een face-to-face sales gesprek met een prospect
- De Customer Value Journey
- Q&A
- zaakvoerders
- marketing & communicatie verantwoordelijken
- sales profielen
Over de docent
Deze interactieve online opleiding wordt gegeven door Tom Baeten
Tom heeft een passie om mensen te coachen over groei, zowel persoonlijke groei als professionele groei.
Sinds januari 2007 verdiept Tom zich in LinkedIn om zo de enorme mogelijkheden van social selling, personal & professional branding en online networking om te zetten in meerwaarde voor bedrijven, bedrijfsleiders en medewerkers.
Deelnemen
Het aantal deelnemers is beperkt tot 12 personen om de kwaliteit en de interactiviteit van de opleiding te waarborgen.
Korting!
Als FeWeb-lid geniet je van de voordeligste deelnamebijdrage. Want je geniet van 50% korting op de niet-ledenprijs.
Daarbovenop kan je beroep doen op de KMO-Portefeuille (als je bedrijf in Vlaanderen ligt) en op de opleidingspremie van Cevora (als je bedrijf onder PC200 valt). Zo kan je maximaal 30% van de deelnamebijdrage recupereren.