AI voor de kmo
Over dit evenement
Wat als je ...
- ... aan de hand van data je klanten persoonlijk(er) kan benaderen?
- ... meer conversies kan realiseren door gepersonaliseerde campagnes?
- ... dit geautomatiseerd kan doen a.d.h.v. technologie?
Ontdek hoe je hiermee aan de slag gaat op het slotevent van het onderzoeksproject Start2AIM: Wegwijs met Artificiële Intelligentie voor marketingdoeleinden.
We stellen je onze onderzoeksresultaten voor, laten enkele experts aan het woord en sluiten af met een netwerkreceptie.
Programma
14u30: Deuren open
15u: Verwelkoming en toelichting Start2AIM project - CenSE en UCE (Odisee)
15u20: Veel data nodig voor AI-gestuurde personalisatie? Goede data is belangrijker! - An Louwagie (Black Tiger Belgium)
15u40: Cases uit het Start2AIM e-book - CenSE en UCE (Odisee)
16u: AI in e-commerce en agency-omgeving - Mathias Segaert (D'M&S) en Andreas Coudenys (D'M&S, Earnieland)
16u20: Koffiepauze
16u40: Legal vs. marketing: de juridische en ethische uitdagingen voor AI in marketing - Bart Van den Brande (Sirius Legal)
17u10: Observed Customer Journeys en hoe marketeers deze proactief kunnen inzetten in nieuwe campagnes - Geert Vromman (Cropland)
17u30: Hoe data uitwisselen met respect voor de privacy? - Vincent Naessens (DistriNet Ku Leuven)
17u40: Officiële voorstelling Start2AIM e-book - CenSE en UCE (Odisee)
18u: Netwerkreceptie