MeetUp: Customer Satisfaction
Hoe zorg je als digital agency voor een optimale klanttevredenheid?
Starring Jane geeft zijn visie op de uitdagingen van een digitaal agency en hun aanpak. Elk webbedrijf wil een zo goed mogelijke service leveren, maar welke ingrediënten heb je hiervoor nodig? Hoe kan je je team meekrijgen? Welke soft skills heb je hiervoor nodig? Hoe kan je deze extra efforts ook laten vergoeden? Hoe beheer je klantverwachtingen.
Niko Nelissen (Blendr) kijkt even terug naar zijn ervaring als CEO van het mobile bedrijf TapCrowd/etouches. Welke waren daar de grootste problemen die een optimale klantenervaring in de weg stonden? Niko gaat tevens dieper in op hoe hij daar met zijn nieuw bedrijf een antwoord op gevonden heeft.
Tot slot geeft Charlotte Pauwels (Customer Retention Coordinator) meer inzicht over hoe Teamleader zijn klanten tevreden houdt, terwijl Niels Vanden Buverie (Product Owner Marketplace) vertelt over hoe Teamleader zijn klanten ondersteunt om hun eigen klanten tevreden te houden.
Hoe inschrijven?
Als je bedrijf lid is van FeWeb, dan kan je je gratis inschrijven.
Je kan je inloggen tijdens het inschrijven voor het event (ook al heb je nog geen log-in en paswoord).
Zie je het gratis tarief niet verschijnen? Geef ons dan een seintje
Is je bedrijf nog geen lid van FeWeb, dan heb je 3 opties:
- Word FeWeb Member: ontdek de ledenvoordelen en word lid
- Word FeWeb Fan: gratis genieten van het voordeeltarief
- Neem deel als niet-lid: klik op 'inschrijven'
Wat is een FeWeb MeetUp?
De FeWeb MeetUp brengt bedrijfsleiders en digitale professionals van webbedrijven op een informele manier samen om te inspireren en kennis te delen. Om 18u30 starten we met een hapje en na het inhoudelijke gedeelte netwerken we verder met een drankje.