À propos de l’événement Social Media Reporting

Social Media Reporting

Straffe verhalen vertellen door de basisprincipes van storytelling toe te passen is essentieel om je boodschap bij de juiste doelgroep te krijgen. Maar de vormen waarin je die verhalen verpakt is minstens even belangrijk. We bekijken welke mediavormen er zijn, welke geschikt zijn voor welke platformen, maar vooral welke (gratis) tools en apps er op de markt zijn om die verhalen mee vorm te te geven. Zonder je jaarbudget er dus door te jagen.
 
In het eerste deel stellen we een selectie voor aan tools voor grafiek, mindmaps, fotobewerking, simpele videobewerking, interactieve timelines & maps, multimediale online verhalen, whiteboard animatie, tekstanimatie, cinemagraphs, tilt shift video's, GIF's, timelpas, ...
 
In het tweede deel gaan we praktisch aan de slag met een aantal tools zoals Moovly, Timeline JS, Storymap JS en Thinglink.

Voor wie?

Redactie -en productiemedewerkers die social content produceren, content managers, community managers, journalisten/reporters, medewerkers communicatiedienst, ....

Wat?

In deze workshop gaan we dieper in op storytelling met sociale media platformen, we overlopen de verschillende distributieplatformen zoals Facebook Live, Snapchat, Instagram, ...

Docent

Tom Rumes doceert reeds 15 jaar Storytelling en Regie aan Thomas More Mechelen. Vanuit zijn ruime ervaring als cameraman en monteur geeft hij gastcolleges en masterclasses over storytelling en nieuwe mediatrends in binnen- en buitenland.

Praktisch

28 november 2018, van 10u00 tot 17u00
Organisator: Mediarte
Prijs: €295 (excl. BTW)
KMO-Portefeuille: 30 tot 40% terugbetaling
Extra korting FeWeb-leden: 10% - vermeld je lidmaatschap bij inschrijving
Taal: Nederlands

>> Info & Inschrijven

Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Fermer