- Digital Champs Cases
- Corporate website voor Beltaste / Van Reusel
Corporate website voor Beltaste / Van Reusel
Wie is de klant?
Vanreusel biedt klanten een exclusief assortiment aan en is dan ook enkel verkrijgbaar voor de horeca. Ze reiken zoveel mogelijk middelen aan waarbij kwaliteitsvolle producten, sterke promotiematerialen en een fijn sales contact de basis vormen.
Ons brede assortiment bevat alle bekende toppers, zoals de frikandellen, gehaktballen, cervela’s en een heerlijk, gevarieerd aanbod aan hamburgers.
Paul Vanreusel startte in 1953 met een handel in ambachtelijke charcuterie. Door de enorme productieboost en de stijgende vraag moest Vanreusel begin jaren negentig de capaciteit aanzienlijk uitbreiden. Vandaag staat alweer de derde generatie, Paul – Emmanuel (l) en Roel (r) aan het roer van het familiebedrijf. In het Limburgse Hamont is het bedrijf inmiddels uitgegroeid tot een snackfabrikant met meer dan 250 werknemers.
Inmiddels ligt er een sterke focus op zowel duurzaam produceren als ondernemen, met een niet te evenaren kwaliteit als grote trots.
Belgisch
Vanreusel is van oorsprong een Belgisch bedrijf opgestart in Leuven. Midden jaren ‘70 verhuisde Vanreusel naar het Limburgse Hamont waar het bedrijf inmiddels is uitgegroeid tot een gerenommeerd snackfabrikant.
Ook in Nederland krijgt Vanreusel steeds meer voet aan de grond. De eigenaren, de familie Vanreusel, willen blijvend inspelen op trends en ontwikkelingen in de samenleving zonder hierbij de noden van de klant uit het oog te verliezen. Nieuwe innovaties zijn daarbij een essentieel onderdeel om voor de horeca steeds opnieuw onderscheidende snacks te introduceren.
Recommendation engine
Een van de uitdagingen van dit project was de grote hoeveelheid aan content en hoe we die content op een logische manier met elkaar konden verbinden. Daarvoor hebben we een “recommendation engine” ontwikkeld. Aan de hand van een combinatie van “tags”, gebruikersvoorkeuren en populariteit van content zorgen we er voor de gebruikers altijd de meest relevante content te zien krijgt.
Dit zorgt er voor dat de website een meer dynamisch gevoel krijgt en dat de gebruikers altijd wel iets nieuws kunnen ontdekken op de website.
Inhoud op maat
Naast de recommendation engine zijn we hier nog een stap verder gegaan in het “content op maat” verhaal. Klanten kunnen een aanvraag indienen om zo een account te krijgen op de website. Na verificatie kunnen ze die account effectief gebruiken om in te loggen op de website en zo meer extra content zien.
Dit systeem is zo flexibel mogelijk opgezet wat het voor de webmasters bij Vanreusel heel eenvoudig maakt om sommige onderdelen van de website te “verbergen” voor bepaalde gebruikers. Zo is het mogelijk om aan de hand van één instelling een “blokje” op een pagina op de website te verbergen voor iedereen behalve voor de gebruikers met de rol “friturist”.
Multisite
Een deel van de uitdaging was het integreren van een ander luik van het Vanreusel verhaal. Namelijk een website voor Beltaste (holding website). Deze website is bereikbaar via een andere domeinnaam. Hiervoor een volledig nieuwe website opzetten leek ons hiervoor wat “over the top”. Want dat zou er voor zorgen dat de hele hosting setup en onderhoud dubbel zou moeten gebeuren. Dus hebben we een technische oplossing uitgewerkt waarbij we de Beltaste website kunnen integreren hebben in de bestaande Vanreusel website maar met een specifiek “thema” voor het Beltaste luik.
Een oplossing waar alle partijen heel tevreden mee zijn!
Wat de klant zegt
Dankzij de samenwerking met Corecrew zijn we er in geslaagd om de website naar een hoger niveau te tillen.We zijn bijzonder trots op dit project, en op het mooie resultaat dat het hele team heeft afgeleverd. Een prachtige verwezenlijking!
Maurice De Kroon, Marketing Manager
Bezoek onze website voor nog meer digital experiences.
0 réactions