- Digital Champs Cases
- Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Met zijn 1.300 medewerkers produceert Meat&More vlees, bereide maaltijden, broodjes en nog veel meer. Vanuit het logistieke centrum in Alter levert men aan de 180 winkelpunten van Buurtslagers en Bon'Ap.
Uitdagingen
De voornaamste uitdagingen die Calibrate moest invullen bestonden uit een duidelijke merkpositionering, leren hoe men klanten beter kan bedienen, het ontwikkelen van een e-commerce luik en een corporate website in de context van hun Employer branding verhaal.
Strategische conversie-analyse
Tijdens de eerste fase heeft Calibrate door middel van workshops een beeld gevormd van Meat&More's KPI's, gecombineerd met een doelgroepenonderzoek en het uittekenen van de User Journeys om de conversiepaden te bepalen.
Aanpak
De websites van Meat&More, Buurtslagers en Bon'Ap werden in vier stappen meegenomen in analyse en ontwerp. Voor elke site werden interactieve wireframe prototypes ontwikkeld en werd een duidelijke huisstijl toegepast.
Resultaat
Via Drupal integreerde het team van Calibrate de websites van Buurtslagers en Bon'Ap volledig met onze e-commerce oplossingen en de backend systemen van Meat&More. Daarnaast integreerden we ook PeopleXS (Talentsoft) dat de eigen website omdoopte tot een belangrijke bron voor het aanbrengen van jobkandidaten.
Lees er nu alles over op https://www.calibrate.be/nl/cases/drupal-multisite-marketing-en-e-commerce-food-retail
0 réactions