MeetUp: Legit ways to fix your data
Nee, we gaan het niet over de GDPR hebben tijdens de FeWeb MeetUp op donderdag 15 maart in Antwerpen, maar wel over hoe je via 'legitimate interest' data kan verzamelen en hoe je die data dan het best beschermt.
Het verzamelen, bewaren en gebruiken van data voor marketing doeleinden behoort tot de core business van Bisnode. Geen wonder dat Filip Champagne, Director Marketing & Consultancy, alle mogelijkheden om op een eerlijke en wettelijke wijze persoonsgegevens te verzamelen heeft afgetoetst. Filip gaat dieper in op de opportuniteiten van de minder goed gekende 'legitimate interest', inclusief praktische cases.
Als webbedrijf hoor je technische maatregelen te nemen om je data te beschermen. Maar hoe pak je dit aan in de praktijk? David Geens, Managing Director van Nucleus, geeft je een aantal bruikbare tips om je data security te verbeteren. Zo beperk je de reputatieschade en het financieel verlies die samenhangen met zo’n datalek.
Daarnaast ook nog 2 demo's: een tool voor consent management (Concept2all) en een tool om de implementatie van de GDPR te regelen (GDPR Butler)
De FeWeb MeetUp brengt bedrijfsleiders van webbedrijven op een informele manier samen om te inspireren en kennis te delen. Om 19u starten we me een hapje en na het inhoudelijke gedeelte netwerken we verder met een drankje.