Sales Bootcamp voor digitale bedrijven
Hoe zorg je dan dat je tijdig in dit aankoopproces aan bod komt? Welke kanalen zet je op welke manier in? Eens je in contact bent met een prospect, hoe pak je het verkoopgesprek aan?Kortom, hoe ontwikkel je een B2B sales strategie die werkt?
In deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:
-
- Wat is sales?
- De sales funnel: van een suspect naar een ambassadeur
- De structuur van een verkoopgesprek
- Vraagstelling tijdens de analyse
- De evolutie van het aankoop- en verkoopproces
- Inbound sales vs outbound sales
- Content marketing
- Social selling:
- Wat is social selling en hoe pas ik het toe
- Technieken om bij je doelgroep op te vallen
- Maak van LinkedIn en Sales Navigator je bondgenoten
- Hoe automatiseer ik een gedeelte van mijn sales proces
Namiddag : DOEN
- Het sales proces voor jouw bedrijf uittekenen en je sales strategie bepalen
- 1 op 1 coaching rond het maken van een aantrekkelijk persoonlijk profiel
- Het schrijven van een catchy sales script en een elevator pitch
- Rollenspel
Voor wie?
Deze cursus is bedoeld voor bedrijfleiders, business development managers en freelancers die het verkoopproces van hun bedrijf naar een hoger niveau willen tillen.
Over de docent
Deze interactieve opleiding wordt gegeven door sales expert Tom Baeten
Tom heeft een passie om mensen te coachen over groei, zowel persoonlijke groei als professionele groei. Zijn ervaring in sales, marketing en management bij bedrijven zoals Ricoh, Sara Lee, Suez, Lagardère, Bpost en Nox, maar ook als managing partner van Mast Agency, zet hij nu om in opleidingen met de Winger Academy.
Sinds januari 2007 verdiept Tom zich in LinkedIn om zo de enorme mogelijkheden van social selling, personal & professional branding en online networking om te zetten in meerwaarde voor bedrijven, bedrijfsleiders en medewerkers.
Deelnemen
Het aantal deelnemers is beperkt tot 15 personen om de kwaliteit en de interactiviteit van de opleiding te waarborgen. Deze sessie heeft plaats bij FeWeb in De Punt te Gentbrugge. We zorgen voor een extra grote zaal en nemen de nodige corona-maatregelen.
Korting tot 30%
Is je bedrijf nog geen lid van FeWeb, dan is dit het moment! Zo verdien je meteen je lidgeld geheel of gedeeltelijk terug.
Daarnaast kan je beroep doen op de KMO-Portefeuille (als je bedrijf in Vlaanderen ligt) en vorder je 30% van de opleidingskost terug.
> FeWeb-lid: 350€ wordt 245€ met de KMO-Portefeuille
> FeWeb-fan: 525€ wordt 367,5€ met de KMO-Portefeuille
> Non-Member: 600€ wordt 420€ met de KMO-Portefeuille
Check ook de opleidingspremie van Cevora (als je bedrijf onder PC200 valt).
Deze opleiding is een samenwerking van FeWeb en 2Mpact. (2Mpact beschikt over de KMO-portefeuille-erkenning (nr. DV.O207084) voor het organiseren van opleidingen van organisaties).