Social Selling voor webbedrijven (NL)
Haal jij 2 afspraken per week uit sociale media via social selling?
Ook digitale dienstverleners moeten investeren in hun eigen digitale en sociale media business aanpak. Klanten gaan steeds meer op zoek naar leveranciers via het internet en vooral hun netwerk.
Ga jij op zoek naar klanten via sociale media en je netwerk? Haal jij zelf 2 afspraken bij prospecten per week uit je LinkedIn en Facebook activiteiten? Nog niet dan is het dringend tijd dat je leert hoe je meer leads kunt genereren via deze kanalen. Dit is wat je met social selling kunt bereiken!
Het halen het onderste uit de kan van LinkedIn, Facebook, Instagram en anderen.
Het programma
- Hoe Social Selling je helpt om je sales target halen in sociale media tijden?
- Wat en waarom is social selling belangrijk
- Het social selling model (aanwezigheid – netwerk uitbouwen – publiceren)
- De fundamenten voor social selling
- Sterke profielen
- Sterke netwerken
- Social Selling in de praktijk
- Prospectie
- Vinden en benaderen
- Wat en hoe dit proces automatiseren
- Doel: 2 afspraken per week
- Content Marketing
- Zichtbaarheid creëren
- Opwerken to influencer en/of trusted advisor
- Wat en hoe dit proces automatiseren
- Conversies starten
- 30 conversatie starters die leiden naar prospectiegesprekken
- Wat en hoe dit proces automatiseren
- Als gratis niet werkt, kan je steeds betalen
- Abonnementen
- Adverteren en sponsored content
- Inmails als ultiem LinkedIn wapen
- Meten is weten – weten is bijsturen
- Welke Kpi’s moet je bijhouden
- Hoe bijsturen?
- Prospectie
Over de docent
Mic Adam (Vanguard Leadership) helpt bedrijven om de kloof te dichten tussen ondernemen en sociale media door social selling en employee advocacy in te zetten met als doel het verhogen van de bedrijfsresultaten.
Mic beschikt over meer dan 35 jaar ervaring in sales & social media waaronder voor heel wat tech bedrijven.
Praktisch
Het aantal deelnemers is beperkt tot 20 personen om de kwaliteit en de interactiviteit van de opleiding te waarborgen.
Korting tot 50%
Is je bedrijf nog geen lid van FeWeb, dan is dit het moment! Zo verdien je meteen je lidgeld geheel of gedeeltelijk terug.
Daarnaast kan je beroep doen op de KMO-Portefeuille (als je bedrijf in Vlaanderen ligt) en op de opleidingspremie van Mediarte (als je bedrijf onder PC 227 valt) of van Cevora (als je bedrijf onder PC200 valt). Zo kan je maximaal de helft van de deelnamebijdrage recupereren.