SMI Barometer 2023
De SMI Barometer
Dit onderzoeksproject heeft als ambitie om jaarlijks in kaart te brengen hoe Vlaamse bedrijven hun merk kunnen versterken bij Vlaamse jongeren. De focus van het onderzoek ligt op sociale media (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Snapchat, …) en recente trends zoals influencermarketing.
Met de keuze om dit onderzoek jaarlijks te herhalen kunnen we trends detecteren en de meerwaarde van de onderzoeksresultaten op die manier te verhogen. Door deze langetermijnvisie kunnen we nog beter de vraag beantwoorden hoe sociale media door merken ingezet kunnen worden om beter Vlaamse jongeren te bereiken
Het event
- 9 u.: onthaal
- 9.30 – 9.45 u.: welkomstwoord door Mevrouw Bertrand - Staatssecretaris voor Begroting en Consumentenbescherming
- 9.45 – 10.15 u. presentatie onderzoeksresultaten en Q&A
- 10.15 – 10.45: van SMI naar strategie (Junior Malela)
- 10.45 – 11.15 u.: pauze
- 11.15 – 12.15 u.: twee praktijkcases uit de retail
- Case Beliving (Juntoo & Exterioo) - Thomas Vaarten - Director Marketing & Digital - Juntoo | Exterioo
- Case Nespresso - Melissa Boeykens - Brand Communication Manager Nespresso
- 12.15 – 13.30 u.: lunchpauze
- 13.30 – 15 u.: inspiratiesessies en workshops van Artevelde Academy (branding, short form formats, interne ambassadeurs, podcasting en Eye-tracking)
De sprekers presenteren in het Engels.
Dit event is een organisatie van Comeos en Arteveldehogeschool.
>> Wil je graag deelnemen?
De deelnameprijs bedraagt €150. Schrijf je hier in.