- Digital Champs Cases
- Vlees besteld in 1, 2, 3 | Esign
Vlees besteld in 1, 2, 3 | Esign
Wie ooit het vlees at van Dierendonck, weet dat het niet zomaar vlees is. Er kruipt enorm veel passie, tijd en ambacht in. Een webshop en marketing die de waarden van Dierendonck uitdragen, kon dus niet uitblijven. Esign bracht met een fraaie webshop en doordachte marketing het gerijpte vlees tot aan de voordeur van de klant.
Dierendonck zijn slagers met 3 belangrijke waarden: ambacht, terroir en passie. Al meer dan 40 jaar trachten ze met liefde voor smaak en respect voor dier en natuur iedereen van hun vlees te laten proeven. Wij hadden het genoegen om hun webshop, waar ze hun (h)eerlijk, duurzaam gekweekt vlees verkopen, in een nieuw jasje te steken.
Van fysiek naar online verkopen
Begin maart 2020 stond de Dierendonck familie voor een uitdaging: niet-essentiële winkels werden gesloten. Dit zorgde voor een daling van verkoop in de Dierendonck Ateliers. Ze besloten om all-in te gaan op online marketing. Dry aged meat heeft tijd nodig om smaak te ontwikkelen, maar de marketingcampagnes die we voor Dierendonck opzetten, schoten als een raket uit de startblokken. Door de snel veranderende setting, moest er ook snel geschakeld worden. We onderzochten welk profiel de klanten van Dierendonck hebben en richtten campagnes in, gestaafd door de bestaande data.
Lees de volledige case op: https://www.esign.eu/nl/cases/dierendonck
Neem zeker ook een kijkje op onze website voor andere leuke cases.
0 reacties