7de editie van het FeWeb-PXL Digital Marketing Postgraduaat van start
12 oktober 2018
Hoe bouw je een digitaal marketing plan? Het was Bert Van Wassenhove (HeavenCanWait) die de spits afbeet van het Digital Marketing Postgraduaat van FeWeb en de Hasseltse hogeschool PXL. Meer dan 30 studenten krijgen tijdens 25 lesavonden de juiste insights van bijna evenveel digitale experten.
Net zoals het Postgraduaat Digital Business Transformation dat FeWeb dit jaar lanceerde met Artevelde Hogeschool, was ook het Postgraduaat Digitale Marketing het eerste postgraduaat in België over dit thema. Sindsdien volgden vele andere hogescholen dit voorbeeld. Het FeWeb-PXL Postgraduaat is al die jaren het meest succesvolle van de PXL.
"Het succes van dit Postgraduaat ligt hem in de interactiviteit van de sessies en wendbaarheid van het programma dankzij het hoge niveau van de digitale experten. Zo focussen we dit jaar iets meer op de vaardigheden van een digital marketeer."
Het FeWeb-PXL Postgraduaat Digitale Marketing 2018-2019 kan rekenen op de expertise van deze digitale experten: Bert Van Wassenhove (Heaven Can Wait) - Kevin Verborgh (Wijs) - Stefaan Vandist (Trinity Consult) - Steven Van Duyse & Jana Blessenaar (MIA) - Roel Vanderlinden, Marco Merola, Mathias Vissers, Laura De Bruyne & Tom Van Mierlo (Intracto) - Frederic Dooms (Google) - Roland Gerets (Mobilosoft) - Daan Richard (Prophets) - Sarah Somers (SoBuzzy) - Hans Mathieu (Storycatchers) - Tamara Gielen - Mic Adam - Yoeri Severy (Yappa) - Hans Smellinckx (T-Groep) - Dennis Kenis (Fairetail)