60 inzendingen voor de Digital Champs & Impact Awards 2024

60 inzendingen voor de Digital Champs & Impact Awards 2024

15 november 2024

De knapste digitale projecten van het afgelopen jaar staan in de schijnwerpers bij de Digital Champs & Impact Awards. In totaal dingen 60 cases in 10 categorieën mee naar de felbegeerde awards. De Jury gaat aan de slag. Erika Van Tielen brengt het verdict tijdens de awardshow op 5 december dat plaats heeft op het Marketing Congress. 

De Digital Champs & Impact Awards bekronen de digitale expertise die agencies en professionals elke dag inzetten om de uitdagingen van hun klanten te realiseren. Dit jaar kunnen cases ingediend worden volgens de doelstelling die ze nastreven, zoals branding, conversie, engagement of product & service launch. Of volgens een specifieke focus die de case uniek maakt zoals de complexiteit van een project, de user experience, de impact, de innovatieve technieken of de caritatieve insteek. Uniek is de aandacht die de Awards hebben voor alle vormen van digitale creaties: uit alle inzendingen worden ook de Website Champ, Webshop Champ, App Champ en Campaign Champ verkozen. 

Digitale transformatieprojecten bij kmo's

Dewi Van De Vyver effex-21Samen met de kmo-organisatie Unizo en het onderzoekscentrum van de technologie-sector Sirris gaat FeWeb op zoek naar digitale transformatieprojecten op maat van kleine en middelgrote ondernemingen. "We merken dat de innovativiteit en creativiteit bij kleinere budgetten dikwijls hoger ligt wanneer de budgetten gelimiteerd zijn terwijl ze niet de erkenning krijgen die ze verdienen," aldus Patrick Marck van FeWeb. "We willen aan de sector concrete voorbeelden tonen van impactvolle digitale transformaties van een product, een proces of een bedrijf op maat van een kmo." 

Naast de Digital Impact Award reikt de Jury eveneens awards uit voor een digitaal transformatieproject waarbij de gebruiker en de innovatie centraal staat. De Jury staat onder leiding van Dewi Van De Vyver, bekend als ICT Women of the Year, lid van de Inspiring Fifty Europe en CEO van Effex.

60 inzendingen

Het wordt een moeilijke opdracht voor de Jury om de inzendingen te beoordelen en de knapste realiisaties te bekronen. De strategie, de waardecreatie en impact, de innovatie en creativiteit alsook en het gebruikersvoordeel vormen de criteria voor de Jury. Deze editie kan rekenen op 60 inzendingen die evenredig over de categorieën verdeeld zijn. 

De Jury

Digital Champs Awards

Digital Impact Awards

  • Pascal Sabbe (LensOnline)
  • Sonja Van Dorslaer (The e!Erlebnis)
  • Edouard Seynaeve (Wepika)
  • Régine Lambrecht (Eleven Ways)
  • Frederik Dooms (Capibara/The Belgium AI Index)
  • Jan Moons (AE/UXpro)
  • DavyTollenaere (Stairway)
  • Roland Gerets (Momentum Leisure)
  • Dewi Van De Vyver (Effex)
  • Ludwig De Locht (Sirris)
  • Paul Roevens (Unizo)
  • Jan Festjens (Make It So/FeWeb)

Feestelijke uitreiking op het Marketing Congress

Niemand minder dan Erika Van Thielen reikt op donderdag 5 december de Digital Champs & Impact Awards uit. Dat gebeurt tijdens het Marketing Congress in Brussels Gate waar zo'n 2000 marketeers verwacht worden voor beklijvende keynotes en inspirerende sessies. Per case krijgt de indiener een gratis deelname aan de Awardshow én het Marketing Congress vanaf 15u.

Full_color

>> Ontdek het Marketing Congress

>> Schrijf je in voor de awardshow

Een deelname voor de Awardshow is steeds inclusief de toegang tot het Marketing Congress vanaf 15u. Of neem een voordelig combo-ticket (Congress+Awards). Per tafel van 6 personen zit je aan een champagnetafel tijdens de Awardshow

De Digital Champs & Impact Awards zijn een organisatie van FeWeb in samenwerking met Sirris en Unizo.
Dank aan de partners Combell, Capyx, Media Marketing en Simba Service

Tags:

Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Sluiten